Профспілка металургів і гірників України
facebook youtube

13 грудня 2022 року

Далекобійники Південної Кореї більше не страйкують

Корейські водії вантажівок припинили страйк через 16 днів після його початку через зростаючий тиск з боку уряду та розбіжності у галузевих профспілках, повідомляє корейська агенція Yonhap News. Робота у портах нормалізувалася.

Цей страйк викликав перебої з поставками, в тому числі, і в сталеливарній промисловості, що завдало суттєвих збитків металургійним підприємствам.

Наприкінці минулого тижня страйкарі поступово почали залишати пікети та повертатися до роботи.

У зв'язку з цим відбулася екстрена нарада лідерів профспілок, проте вони розійшлися в думках – продовжувати страйк або повертатися до роботи, більшість висловилися за те, щоб припинити протести. Було ухвалено рішення страйкуючих водіїв розпустити, але продовжувати боротися за свої вимоги.

Влада Південної Кореї пообіцяла розглянути можливість продовження системи безпечних вантажоперевезень.

Нагадаємо, 24 листопада профспілка далекобійників Південної Кореї оголосила загальний страйк. Це вже другий страйк водіїв великовантажних автомобілів цього року. Головна вимога, які висувають страйкуючі, – розширення Системи безпечних вантажоперевезень, що гарантує базову заробітну плату та покращення умов праці. Термін дії цієї системи спливає наприкінці року. До далекобійників приєдналися водії промислового сектору.

Страйк викликав збої в ланцюжку поставок Південної Кореї. За оцінками влади, вона обійшлася сталеливарній та нафтохімічній промисловості майже 1 млрд доларів. Під час протестів доступ до портів, зокрема, Пусану та Кван'яну було заблоковано. Середньодобові обсяги перевалки контейнерів становили від 10 до 25% звичайного рівня.

За матеріалами сайту en.yna.co.kr

  • MEFM100x100jpeg
  • atom60
  • fmu60
  • fprk
  • fpu100x100
  • frgu60
  • histadru2t
  • industri-all100x100
  • logo-prupu100x100
  • logo-sm100x100
  • logo_fometaux
  • mtwtu60
  • ptgmprk
  • turkmetall100x100