Профспілка металургів і гірників України
facebook youtube

18 вересня 2024 року

Індустрія Європи на порозі кризи: брюссельці підтримують працівників Audi Brussels

18 05

Минулого понеділка тисячі робітників пройшли вулицями Брюсселя на підтримку співробітників Audi Brussels, щоб наголосити на тяжкому становищі промислового сектору в Бельгії та Європі в цілому.

Марш був організований Загальною федерацією праці Бельгії (FGTB), найбільшою профспілкою Бельгії (CSC) та Загальною конфедерацією ліберальних профспілок Бельгії (CGSLB), з метою привернення уваги до втрати робочих місць та занепаду галузі по всій Європі.

У Бельгії особливо гостро відчувається криза автомобільного сектору, що колись процвітав. Чутки про закриття заводу Audi у Брюсселі «є лише вершиною айсберга, коли йдеться про нестримну деіндустріалізацію в Європі та Бельгії», - попереджає генеральний секретар FGTB Metal Сор Хіллал.

У демонстрації взяли участь профспілки не лише Бельгії, а й з усієї Європи. Робітники закликали до політики «реіндустріалізації» для захисту та розвитку місцевих галузей промисловості та робочих місць.

Профспілки наголосили, що «багато великих підприємств бельгійської промисловості закриються у 2024 році». Вони послалися на ситуацію в Audi Brussels, а також на масові звільнення, що сталися на початку цього року, коли збанкрутував бельгійський виробник автобусів Van Hool.

Минулого тижня італійський економіст і колишній прем'єр-міністр Маріо Драгі представив доповідь про те, як врятувати економіку Європи від «екзистенційних» проблем та підвищити здатність ЄС конкурувати з економічними важкоатлетами – Китаєм та США.

У 400-сторінковому звіті визначаються небезпеки для автомобільної промисловості Європи – «традиційно одного з промислових двигунів континенту», на частку якого припадає 6,1% від загальної зайнятості в ЄС. Тепер європейський автопром «страждає від конкурентних розривів як щодо вартості, так і щодо технологій».

«Ми втрачаємо багато заводів та робочих місць. В Італії, Бельгії, Франції, навіть у Німеччині люди позбавляються роботи і зазнають великих труднощів. Настав час європейській владі подбати про це і вжити заходів, щоб зберегти автомобільну промисловість», – зазначив лідер Федерації металістів Брабанта (FGTB) Наджар Лахуарі.

Автоконцерн VAG планує перенести виробництво електромобілів, які зараз збирають у Брюсселі, до Мексики. На думку Лахуарі, європейський ринок зіткнувся з масовим припливом китайських автомобілів: «Якщо ми нічого не зробимо, через десять років ми прокинемося і зрозуміємо, що у нас більше немає автомобільної промисловості, що виявиться дуже сумно».

За матеріалами сайту brusselstimes.com

  • MEFM100x100jpeg
  • atom60
  • fmu60
  • fprk
  • fpu100x100
  • frgu60
  • histadru2t
  • industri-all100x100
  • logo-prupu100x100
  • logo-sm100x100
  • logo_fometaux
  • mtwtu60
  • ptgmprk
  • turkmetall100x100